26 Ağustos 2010 Perşembe

Satılık Fotoğraf Makinelerim var :)

Sevgili Mert'in makinesi yeni sahibini bulmuş, darısı benimkinin başına :)
dedim ve benim makinemin de yeni sahibi kendisini çok sevdiğim ve lezzetleri yemeklerini yakından takip ettiğim Handan Ablam oldu :)

İlgilenen herkese teşekkür ederim...

Herkese merhaba, bugün fotoğraf tutkunları için bir haberim var.

Ben ve çok sevdiğim arkadaşım Mert Amerika’dan getirdiğimiz yeni makinelerimizi kullanacağımızdan mevcut makinelerimizi satıyoruz…
Ben Türkiye’den aldığım Türkçe kullanım kılavuzlu ve 08.Şubat.2011’e kadar garantili olan bir süredir kullandığım Canon 450D fotoğraf makinemi orijinal kutusu içerisinde satıyorum. Makinama gözüm gibi bakıp iyi kullandığımdan oldukça temiz bir 2. eldir. Ayrıca biraz bu işin içinde olan arkadaşlar bilir poz sayısı henüz 6500’lerde olan az kullanılmış bir makinedir.
Makinemi kit lensi, 4 GB’lık hafıza kartı ve çantası ile birlikte satmak istiyorum ilgilenen arkadaşlar bana ulaşabilirler…


  • Canon 450D Fotoğraf Makinesi
  • Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS SLR Kit Lens
  • Scandisk 4 GB Class 2 SDHC Flash Hafıza Kartı
  • Lowepro Rezo 140 AW Çanta
Arkadaşım Mert’in makinesi de benim makinemin kameralı olan versiyonu Canon 500D. İstanbul'daki Hayyam Pasajından alınan bu makinenin de 10.Eylül.2010'a kadar garantisi mevcuttur. Yine bu makinenin de pozlama sayısı 7350 civarındadır. Her ikisi de gayet temiz makinelerdir. Mert de makinesini kit lensi ve hafıza kartı ile birlikte satıyor. Canon 500D ile ilgilenen arkadaşlar da Mert’e ulaşabilirler.

  • Canon 500D Fotoğraf Makinesi
  • Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS SLR Kit Lens
  • Scandisk 2 GB Class 2 SDHC Flash Hafıza Kartı
Hem fotoğraf çekeyim hem de kameradan vazgeçmeyim diyenleri Mert, sadece fotoğraf çekimi ile ilgilenen ve yeni başlamak için makine arayışı içinde olan arkadaşları da ben bekliyorum :)