16 Şubat 2011 Çarşamba

İdil'in 1. yaş doğumgünü çekimi

Her ne çekersem çekeyim mutlu oluyorum da doğum anını ve şu güzelim çocukları fotoğraflıyorum ya işte o zaman ben gerçekten yaptığım işten inanılmaz bir keyif alıyorum :)
Bugün de sizleri bir prensesle tanıştırmak istiyorum, 1. yaş doğumgünü çekiminde tanıştığım ve hemencecik huzurlu duruşuna hayran kaldığım İDİL karşınızda :) Bir çocuk bu kadar sakin, bu kadar duru bakışlı, bu kadar içten ve bu kadar güleryüzlü olabilir sanırım...
Buarada İdilcik yaza abla olmaya hazırlanıyor ve ben de tabii ki Mutlu Masal olarak heyecanla bekliyorum bu tatlı kızın abla oluşunu fotoğraflamayı :)




Konuklara merhaba diyen bu tatlı kız, önce annesiyle oynaştı


Sonrasında babasıyla koklaştı


Üflediği bu güzel pastasının ardından da


Anneciğinin yaptığı kurabiyelere daldı :)




ve bu güzel prenses akşama kadar süren doğumgünü kutlamasında çok yorulmuş olsa da hala gülümsemeyi bırakmadı :)


Sevgili Ayşe ve Sevgili İsmail bu tatlı mı tatlı kızınız ve dünyaya gelecek olan minik bebeğinizle size sağlıklı ve mutlu günler diliyor, doğum hikayenizde bu ablayı fotoğraflamaktan zevk duyacağımı belirtmek istiyorum :)
Fotoğraf çekiminizde Mutlu Masal'ı tercih ettiğiniz için teşekkürler...

6 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

RABBIM nazarlardan esirgesın ay parcasını..
Yaşamı boyunca yüzünden gülücük hiç eksık olmasın.

yemekbiraşk dedi ki...

teyzesi daha çok küçük abla olmak için ama:) çok zor olacak onlar için.. Allah bağışlasın çok tatlı bir bebek...
sevgiler canım

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

ismide kendide çok güzel. maşallah .

Dilarahandan dedi ki...

çok tatlı maşallah

Peritozu dedi ki...

Yüzlere tebessüm konduran bir blog sahibi olduğunuzdan; minik bir hediyeniz var sayfamda :)
Sevgiler

Kurbiş Pasta ve Kurabiye Tasarım Evi dedi ki...

Çok çok güzel fotograflar, çok güzel bir minik peri...