16 Eylül 2011 Cuma

Bafa Gölü notları

Çamiçi olarak da bilinen Bafa Gölü, Büyük Menderes Nehri deltasının güneydoğusunda yer alan, en derin bölümü 21 metre olan sığ bir göldür. Aydın ve Muğla il topraklarında yer alan bu eşsiz manzaralı göl eski zamanlarda Ege Denizi'nin bir parçası iken günümüzde Büyük Menderes'in taşıdığı alüvyonlar ile birlikte, kıyıdan kilometrelerce içerde kalmış. Ülkemizin önemli kuş cennetlerinden biri olan Bafa gölüne biz de karadan gittiğimiz Bodrum yolunda vardık ve sabah saatlerinde harika bir doğa karşısında mütevazi bir kahvaltı keyfi yaşadık :)
Yolu o taraflardan düşenlere Bafa Gölü manzarasına karşı en azından bir çay içmelerini tavsiye ediyor ve hepimize mutlu bir haftasonu diliyorum :)




4 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim memleketim oralar , tatil biteli daha 2 hafta olmadı nası özledim görünce.Çok güzel tek kelimeyle harika yerlerdir.Bafa gölünce akşam menüsü genellikle yılan balığıdır.Ne kadar şanslısınız oralardasınız.♥ neşeniz bol olsun

Zeynep'in Evi dedi ki...

Nilaycım nil her konudaki fotoğrafta olsun ne olur renk katıyor:) öptüm mis kokulu yanaklarından:)

Unknown dedi ki...

cay icmesini pek sevmesem bile fotografta o kadar güzel görünüyo ki bu yudumda icesim geldi ! =)

Unknown dedi ki...

cay icmesini pek sevmesem bile fotografta o kadar güzel görünüyo ki bu yudumda icesim geldi ! =)