28 Eylül 2011 Çarşamba

Düğün Hikayesi: Esra ve Murat

Yaptığım işi zaten seviyorum ama sonunda hayatıma giren yeni insanların ve bana kattıklarının da benim için ne kadar önemli olduğu ortada... Her gittiğim çekimde kendimi kocaman bir ailenin içinde buluyorum ve bu durumdan çok mutlu oluyorum :)
Bu kez de yine arkadaşlığımızı ileriki günlerde de sürdürmeyi arzuladığım tatlı bir çiftten söz edeceğim sizlere. Mutlu Masal'ım ile bayram ertesi Eylül ayı başında fotoğrafladığım Esra ve Murat çifti ile eğlenceli ve tadına doyulmaz bir gün geçirdik, çekim ile başlayan arkadaşlığımızı da nice mutlu günlerde bir arada olma dileğiyle bitirdik...











Sevgili Esra ve Sevgili Murat hayatınızın bu en önemli gününü benimle paylaştığınız ve o gün göstermiş olduğunuz dostluk için teşekkür eder, daha nice mutlu anlarınızda birlikte olmayı dilerim :)

1 yorum:

Royal Düğün Salonu dedi ki...

Merhaba
Elinize emeğinize sağlık çok güzel paylaşımlar.
düğün davet ve diğer organizasyonlarınız için bize Düğün Salonu linkinden ulaşabilirsiniz
Teşekkürler