7 Ekim 2011 Cuma

Düğün Hikayesi: Sevgi ve Volkan

Fotoğrafçılık mesleğinin bana kazandırdığı en büyük güzellik çekimler sırasında hayatıma giren güzel yürekli nice yeni arkadaşlar ve gittikçe büyüyen kocaman ailem :)
İşte bugün sayfamda öylesi kocaman ve sımsıcak yürekli bir ailenin düğün hikayesi çekimi var. Şubat ayında dünyaya gelişini fotoğrafladığım GÖKSU BeBeK'imin halası geçtiğimiz günlerde dünya evine girdi ve düğün hikayesi çekimini Mutlu Masal'ım ile gerçekleştirdi :)
Doğum hikayesi çekiminde tanıştığım ve kısacık sürede kaynaştığım Sevgi'nin kuaför hazırlıklarında hem minik Göksu'nun nasıl büyüdüğünü görmüş hem de dünyalar tatlısı, iyi kalpli, temiz yürekli anneciği Bilge ile de sohbet etme imkanı bulmuş oldum...











Sevgili Sevgi ve Sevgili Volkan hayatlarınızı birleştirdiğiniz bu heyecanlı gününüzü Mutlu Masal'ım ile ölümsüzleştirdiğiniz için teşekkür ediyorum...
Daha nice güzel anlarınızı paylaşmak dileğiyle :)

4 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

küçük çamlıca değilmi ben de orada çok tatlı bir gelini çekmiştim:)

Bilges dedi ki...

hayııırrr en tatlı sensiiiiiiiinnnnnnn....

kalemine,denklanşörüne,yüreğine saglık canım.. cok mutlu ol...

Sevgi dedi ki...

Nilaycım iyiki sende hayatımıza girdin ve iyiki en güzel anlarımızda hep yanımızdaydın.. Herşey için çok teşekkürler...

bırtutamkekik dedi ki...

harika bir iş yapıyorsunuz:)
içim ferahladı sayfanıza gelince:)
takipteyim.
bende sizi bekliyorum sayfama...
gönül dolusu sevgilerimle...