18 Kasım 2011 Cuma

Siz beni özlediniz, ben de şimdiden yaz mevsimini :)

Biraz erken oldu biliyorum, daha kış mevsimine tam olarak geçiş bile yapmadık ama napıyım napıyım ben yaz mevsimini, parklarda gezmeyi, havuzlarda yüzmeyi, dondurma yemeyi, açık havada annemle yaptığımız baloncukları seyretmeyi çok ama çok özledim...
Umarım bu kış çabuk geçerde şu beni atom karınca gibi gösteren kalın montumdan ve çizmelerimden kurtulurum bir an önce :)
Hepinizi çok çok öpüyorum, annem de mutlu haftasonları diliyor, görüşürüzzz :)



7 yorum:

► Hobihane ◄ dedi ki...

Aynı duyguları paylaşıyoruz.bende özledim şimdiden yazı.Hatayda kar kış görmeden büyüyüp Ankara'nın soğuğunda kalınca böyle oluyor sanırım.. :(

Nil dedi ki...

her çocuk gibi her anne de yazı özlüyor artık Nilim. şu hastalıklar olmasa inan yazı özleyeceğim bile yok

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

Hello Kittyli simidini, polka dotlu kırmızı mayosunu sevsinler, maviş şekerlik. Koca bir maşallah ona

Adsız dedi ki...

:)maşallah maviş kuzu büyümüşün görmeyeli:)
annenide öp yerime:)

annesiningülü dedi ki...

yerim seni ;)

Unknown dedi ki...

sana ve ailene de mutlu hafta sonlari nilcim.. kocaman öpüyorum yanaklarindannn

Berna dedi ki...

tebrık edıyorum sızı

http://www.bernabozkurt.com/