12 Ocak 2012 Perşembe

Ada'nın 1. yaş doğumgünü çekimi

Bir sene önce Aralık ayının soğuk bir İstanbul sabahında ailesi ile birlikte heyecanla karşılamıştım ADA'yı Gayrettepe Florence Nightingale Hastanesi'nde. Anne ve babasının esmer tenlerine, kahverengi gözlerine inat, genlerle gelen mucizeleri tanımlar gibi sarı saçlarına eşlik eden masmavi gözleri ile doğum fotoğraflarını çektirmişti :)
Büyümesini facebook üzerinden sıklıkla takip ettiğim bu güzel kızın geçtiğimiz günlerde kocaman ailesi ile birlikte sıcacık evinde doğumgünü kutlandı ve ben de ailelerinin fotoğrafçısı Mutlu Masal olarak yerimi aldım. Başta giydiği pembe elbisesi ile biraz terleyip sıkıntılansa da becerikli anneannesinin ellerinden çıkan beyaz-mavi elbisesiyle ise tam bir yaz kızı oldu ve yüzüne kocaman bir gülümseme kondu :)










Sevgili Pınar ve Sevgili Güven güzel kızınızın ilk yaşını kutlar, size sağlıkla, mutluluk ve huzurla geçecek bir ömür dilerim...
Daha nice güzel günlerinizde birlikte olacağız inşallah :)

3 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

aman yarabbi nasıl bir güzelliktir buuu tüü tüü tüü 41 kere maşallah. Allah sağlıklı sıhhatli uzun ömürler nasip etsin inşallah Fotoğrafların çok güzel canım benim. Bu bebişlerin hepsi büyüdüğünde, küçüklüğüne dair bu kadar güzel kalıcı anıları oldukları için sana duacı olacaklardır :)Ayy yaa anne baba koyu renk gözlerde ama çocuk mükemmel gözleriyle parlıyor resmen işallah büyüdükçe göz rengi değişmez. Birde işallah benim çocuğumda olursa böyle renkli gözlü olur :)

Deniz dedi ki...

Koca bir maşallah :)

Adsız dedi ki...

YaRabbii bu ne güzel bir bebek böyle. Gözlerim doldu yemin ederim bakarken :) Nazar değmesin, maşallah binlerce kez maşallah. O gözler nedir öyle boncuk gibi hey Allahım. Diyecek laf bulamıyorum ama, niyeyse gözlerimi doldurdu Ada :) Rabbim tüm kötülüklerden korusun.
Pembe cicisiyle gözleri nasılda tatlı.
Ama beyaz mavi cicisi de harika :)