2 Mart 2012 Cuma

Mutlu Masal’dan ANNELER GÜNÜ hediyesi :)


2008 yılı itibariyle anne oluşumun ardından mayıs ayları artık benim için daha anlamlı çünkü hepimizin bildiği üzere mayıs ayı Anneler Günü’nü yani benim gibi anne olan milyonlarca bayanın ve benim anneciğimin de gününü içeriyor.
Bu nedenle bu sene bu anlamlı günü o harika annelik duygusunu tatmış biri için daha da anlamlı hale getirmek istiyor ve ANNE ve ÇOCUK çekimi hediye ediyorum hem de albümlü :)
İster kendiniz ve minik bebeğiniz için, ister birden fazla ise tüm çocuklarınız ve kendiniz için veya henüz anne olmadıysanız siz ve sizin değerli anneniz için böylesi bir çekime ne dersiniz?
Bu anlamlı çekimi kazanmak için yapmanız gereken facebook’ta Mutlu Masal Photography sayfasını BEĞENMEK ve Anne ve Çocuk fotoğraf çekimi hediyesini kendi facebook profilinizde PAYLAŞARAK arkadaşlarınızı sayfaya davet etmek ve onların da sayfayı beğenmelerini sağlamak işte hepsi bu :)
Mutlu Masal Photography sayfasını daha önce beğendiyseniz de kampanyayı profilinizde PAYLAŞMANIZ yeterli…
Paylaşımın ardından facebook sayfasındaki kampanya resmine yorum bırakmayı unutmayın lütfen…

Sayfayı beğenip, paylaşan ve yorum bırakan herkes yarışmaya katılım hakkı kazanmış olacak :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 – 31 Mart tarihleri arasında tam bir ay sürecek olan katılım aşamasının ardından kazanan şanslı kişi 2 Nisan 2012 Pazartesi günü yine buradan blogumdan açıklanacak ve Anne ve Çocuk fotoğraf çekimi Nisan ayı içerisinde gerçekleştirilerek güzel bir annemizin hediyesi Anneler Günü’nde evinin bir köşesini süsleyecek :)
Katılan herkese şimdiden bol şans diliyor ve şanslı Anne ve Çocuk’umu bekliyorum :)

8 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne güzel fikir :) umarım gerçekten isteyen birine çıkar :))

annesiningülü dedi ki...

Nilayyy ne güzel bir süpriz hazırlamışsın :D

Ceylin'in Annesi dedi ki...

http://www.facebook.com/pages/Mutlu-Masal-Photography/161935077152405?ref=ts#!/profile.php?id=774485625

Ben sayfayı zaten çook çok önceden beğenmiş, tüm çekimlerinizi de takip ediyordum. Bu Anenler Günü Hediyenizi de facebook profilimde paylaştım. Herkese bol şans. Sanırım ilk yorum yazan benim, randomund a hiç birinci sırayı seçtiğini görmeidm ama kısmet artık :)

Nil dedi ki...

Bu süper bir hediye. Amma velakin İskenderun da yaşayan ben anca bakar yutkunurum :(

alev ertürk dedi ki...

ben çok istiyorummm bana çıksın lütfen :)))

Unknown dedi ki...

hem beğendim hem paylaştım,şanslı olurum uamrım :)

gülin manav

gulinozgur@gmail.com

elif-kayra dedi ki...

çok güzel ve çok anlamlı bir hediye
inşallah bize çıkar :))

Adsız dedi ki...

cok guzel bi hediye...
Prensesimle beraber sizin objektifinizde olmayı cook isteris.