8 Ocak 2016 Cuma

Film Önerisi: NADİDE HAYAT



Neredeyse bir yılı geçmiş kocişle sinemaya gitmeyeli son zamanlarda Nil için sıklıkla gördüğüm animasyon filmlerinden sonra Çağan Irmak imzalı NADİDE HAYAT'a deyim yerindeyse koşarak gittim :)
Başrollerinde Demet Akbağ ve Yetkin Dikinciler'in oynadığı filmde, Nadide eşinin ölümünden sonra büyük bir boşluğa düşmüş ve bu boşluğu spor, koro, el sanatları gibi kurslarla doldurmaya çalışmış fakat başarılı olamamıştır. Bir gün gazetede gördüğü ilanla ise tüm hayatı adeta baştan yaratılmış zamanında evliliği tercih ederek yarıda bıraktığı üniversite hayatına dönme şansını yakalamıştır ki olaylar silsilesi de bundan sonra başlamıştır :)
Usta oyunculuklar, keyifli bir konu ve görsel zenginlikler ile bazen gözümde yaş çoğu zamanda dudaklarımda kocaman gülümsemeler ile izlediğim filmi görmenizi tavsiye ederim.
Acaba bizler de seçimlerimizle aslında hayatımızın ne şanslarına veya şansızlıklarına sırtımızı dönüyoruz kimbilir, umarım hayat hepimize güzel günler gösterir ve hayal ettiklerimizi gerçekleştirme ve yarım bıraktıklarımızı tamamlama şansı verir ve tabii ki AŞK hiç bitmez :)
İyi seyirler...

3 yorum:

MERVE dedi ki...

fragmanı beni de heveslendirdi bu filme :)

Nilgün Komar dedi ki...

vizyona girdiğinde hemen gittim di ertesi gün kuzenim de izlemek isteyince bir daha gittim :D iki akşam üst üste bendeki etkiyi düşün artık.. çok beğendim demek az bi ifade olur o yüzden tv ye geldiğinde de iki kere daha izledim :) benim için bi klasik oldu!

Nilgün Komar dedi ki...

vizyona girdiğinde izledim ertesi gün kuzenimde izlemek istediğini söyledi hiç sesimi çıkarmadan onunla da izledim yarısında dayamadım artık söyledim ikinciye izlediğimi :) harika bir film çok beğendim ve klasik bir film olarak görüyorum.. tv ye yayına girdiğinden beri de iki kere daha izledim :)
sevgiler ♥