10 Mart 2017 Cuma

Evi saran güzellik

En sevdiğim renktir benim yeşil...
Belki yeşilin başlangıcı olan baharda doğduğumdan, belki de doğa ile iç içe olmaktan fazla keyif aldığımdan bilmiyorum ama bulunduğum her alanda ufacık bir saksı içinde dahi yeşili görebilmem önemli.
Bir önceki evimiz ufak ve şirin bir bahçe katıydı, benim gibi yeşilin tadını kendi bahçesinde almış biri olarak şu an 2.-3. katlarda oturmak oldukça zor olsa da evrene mesajımı gönderiyorum bir gün yine bir bahçeli evde buluşmak üzere diye :)
Sizler de benim gibi ufacık bir saksı olsun yine de yeşilim gözümün önünde olsun diyenlerdenseniz çıtayı biraz yükseltelim ve yeşil aşkımızı etrafımızı sarabilecek sarmaşıklarla genişletelim derim.
İşte sizlere evinizin ve ofisinizin dekorasyonunda kullanabileceğiniz birkaç sarmaşık bitki önerisi :)









Görseller : http://flores.culturamix.com/

Hiç yorum yok: