21 Mart 2017 Salı

Kitap Önerisi: YARASA

Benim gibi ya tarih kitaplarını ya da romanları seven bir okuyucu için polisiye ve gerilim kitabı biraz iddialı bir seçimdi biliyorum ama hakkında oldukça övgü dolu yazılar okuduğum Jo Nesbo'nun serisine bir akış atmadan edemedim ve tüm okuyucularda olduğu gibi bende yazarın akımına kapıldım.
Şu an aynı yazarın Kardan Adam kitabını okurken sizleri de bu maceraya davet ediyor ve keyifli okumalar diliyorum...

Jo Nesbo'nun ünlü dedektifi Harry Hole'un ilk macerasının anlatıldığı Yarasa adlı kitapta yirmi üç yaşında Norveçli bir kadın Sidney'de ölü bulunur ve Oslo Cinayet Masası dedektifi Harry Hole olayı incelemek için Sidney'e gönderilir. Amacı Sidney polisine elinden geldiğince yardım etmek olan dedektif birden kendini tüm olayların merkezinde ve bir seri katilin peşinde bulur.

Hiç yorum yok: