18 Nisan 2017 Salı

Kitap Önerisi: ŞEYTAN YILDIZI


Kitap okumayı çocukluğundan beri çok seven ben maalesef büyüdükçe artan sorumluluklar, yorgun bedenler, koşuşturma nedeniyle yani kısacası hepimizin arkasına saklandığımız bahanelerden üreterek sadece çıkabildiğim yaz tatillerinde randımanlı kitap okuyabiliyordum.
Geçtiğimiz sene ise kendime söz verdim yaz kitaplarının yanı sıra her ay 1 tane kitap okuyacaktım muhakkak, bu sene ise hedefimi ayda 2 kitaba çıkardım. Bu sayede de cep telefonumla arama mesafe girdi, hayal gücü dünyamın perdesi yine aralandı :)
Bu arada blogumu takip edenlerin bildiği üzere Jo Nesbo'ya sardım, zaten yazar ile ilgili en güzel tespit bu etkisinden çıkamayacak, tutkunu olacaksınız :)
Ben elime yeni bir Jo Nesbo kitabı almışken gerilim kitaplarından hoşlananlar için de yine bir öneri bırakacağım buraya 5 gün arayla, saat 5'de, binaların 5. katında öldürülen insanlar ve bilin bakalım katil kim?
Keyifli okumalar dilerim :)

Hiç yorum yok: